17-12-2015, 01:42
@m, no właśnie ja pisałem z 8a i jasno nakreśliłem, że chodzi mi tu o reklamację powołując się na gwarancję producenta. Dla mnie 8a prowadzi jakiś nie do końca legalny proceder bo to jest absurd żeby jeden zespół ludzi rozpatrywał reklamacje ze wszystkich firm i z każdego rodzaju sprzętu, który oferuje sklep.
Jak się kupuje telefon do umowy u operatora to (w przypadku reklamacji) można telefon odnieść do operatora, a ten odsyła do autoryzowanego przez producenta serwisu. Można też odesłać bezpośrednio do serwisu. I tak powinno być zawsze.
Przykładowo, reklamowałem buty TNF kupione w Martes Sport - buty poleciały bezpośrednio do TNF i wymienione na nowe. Martes tylko dał nowy paragon.
Piłę spalinową kupioną w necie też odsyłałem bezpośrednio do serwisu Stihla.
---
Edytowany: 2015-12-17 01:43:33
Jak się kupuje telefon do umowy u operatora to (w przypadku reklamacji) można telefon odnieść do operatora, a ten odsyła do autoryzowanego przez producenta serwisu. Można też odesłać bezpośrednio do serwisu. I tak powinno być zawsze.
Przykładowo, reklamowałem buty TNF kupione w Martes Sport - buty poleciały bezpośrednio do TNF i wymienione na nowe. Martes tylko dał nowy paragon.
Piłę spalinową kupioną w necie też odsyłałem bezpośrednio do serwisu Stihla.
---
Edytowany: 2015-12-17 01:43:33