15-12-2015, 10:37
Jurek nie piszę jako antyreklama bo sam tam też kupowałem i reklamowałem kilka produktów w tym buty podejścowe czy wspinaczkowe. Teraz Ty wprowadzasz tu kwaśną sytuację i wylewasz żale a nie o to chodzi. Niestety w Polsce jest wielki problem z reklamacjami bo sklepy są głównie pośrednikami pomiędzy klientem a przedstawicielem handlowym marki i to najczęściej oni odrzucają reklamacje. W wielu takich firmach dział reklamacji nie prowadzą osoby w pełni kompetentne. To widać po podpisach czy samych treściach pism zwrotnych. Przepisy regulują że to sklep jako podmiot odpowiedzialny ma rozpatrzyć reklamacje ale to już zależy od ich własnych widzi mi się. Nowe przepisy też dużo pomagają konsumentowi - np okres pół roku od zakupu. Choć i sami klienci też o wielu rzeczach nieświadomi i nie walczą o swoje.
To że Polar nie jest ideałem wiem ale sam nie zmienię podejścia całej firmy i rzeczy których nie da się przeskoczyć.
---
Edytowany: 2015-12-15 10:43:36
-------------------------------------------
Sprzedawca Polar Sport Wawa
To że Polar nie jest ideałem wiem ale sam nie zmienię podejścia całej firmy i rzeczy których nie da się przeskoczyć.
---
Edytowany: 2015-12-15 10:43:36
-------------------------------------------
Sprzedawca Polar Sport Wawa
Doradca ds. sklepu internetowego Mammut Polska, absolwent Turystyki i Rekreacji