30-09-2015, 12:35
@JAca2
Reklamacja wygląda tak że wysyłasz cztery fotki reklamowanego obuwia do tego skan rachunku i opisujesz szczegóły reklamacji . Ja od razu wysłałem dołączone pismo reklamacyjne . Następnie jak już to opisałem dostałem odpowiedź że proponują mi zwrot ponad połowy pieniędzy ceny zakupu butów w zamian za naprawę i rezygnację z ewentualnych kolejnych roszczeń reklamacyjnych dotyczących miejsca naprawy obuwia . Odmówiłem i jeszcze w ten sam dzień otrzymałem maila z decyzją o zwrocie całej gotówki za obuwie . Na drugi czy trzeci dzień dostałem zwrot połowy gotówki na swoje konto czyli w ciemno przesłali mi część pieniędzy zanim odesłałem obuwie ich kurierem . Następna część dostałem chyba po tygodniu .
Reklamacja wygląda tak że wysyłasz cztery fotki reklamowanego obuwia do tego skan rachunku i opisujesz szczegóły reklamacji . Ja od razu wysłałem dołączone pismo reklamacyjne . Następnie jak już to opisałem dostałem odpowiedź że proponują mi zwrot ponad połowy pieniędzy ceny zakupu butów w zamian za naprawę i rezygnację z ewentualnych kolejnych roszczeń reklamacyjnych dotyczących miejsca naprawy obuwia . Odmówiłem i jeszcze w ten sam dzień otrzymałem maila z decyzją o zwrocie całej gotówki za obuwie . Na drugi czy trzeci dzień dostałem zwrot połowy gotówki na swoje konto czyli w ciemno przesłali mi część pieniędzy zanim odesłałem obuwie ich kurierem . Następna część dostałem chyba po tygodniu .