27-08-2015, 20:07
Powielę info o pozytywnym załatwieniu reklamacji Thermaresta czyli jak ominąć polskich niespodzianek sklepowych?
Po 2 latach używania w moim Prolite zrobił się balon:
https://lh3.googleusercontent.com/-yJJTN...C_0407.JPG
Na początku sierpnia napisałem na Fejsie TaResta o moim problemie z zapytaniem co zrobić? Polecili bym napisał do ich Irlandzkiej siedziby na adres:
Consumer@CascadeDesigns.ie
Porobiłem kilka fotek, numer seryjny, zawór, balon i to praktycznie wszystko. Odpowiedź brzmiała - wyślemy nową, tak nie może być. Dziś po 3 tygodniach otrzymałem pocztą najnowszy egzemplarz Prolite :-D
Po 2 latach używania w moim Prolite zrobił się balon:
https://lh3.googleusercontent.com/-yJJTN...C_0407.JPG
Na początku sierpnia napisałem na Fejsie TaResta o moim problemie z zapytaniem co zrobić? Polecili bym napisał do ich Irlandzkiej siedziby na adres:
Consumer@CascadeDesigns.ie
Porobiłem kilka fotek, numer seryjny, zawór, balon i to praktycznie wszystko. Odpowiedź brzmiała - wyślemy nową, tak nie może być. Dziś po 3 tygodniach otrzymałem pocztą najnowszy egzemplarz Prolite :-D