28-07-2015, 14:43
Nemesis, tak właśnie zrobiłam, poprosiłam sprzedawcę o fakturę. Tylko trzeba znowu tam pojechać, a czasu brak, ech...
Mastter, napisz odwołanie. Takie odpowiedzi o czynnikach zewnętrznych, niewłaściwym czyszczeniu czy impregnowaniu obuwia są jak widzę częstą praktyką żeby pozbyć się reklamującego. Czasem mam wrażenie, że reklamacja nie jest nawet dokładnie przeczytana, tylko od razu pisana jest odpowiedź odmowna z jakimś standardowym tekstem.
Mastter, napisz odwołanie. Takie odpowiedzi o czynnikach zewnętrznych, niewłaściwym czyszczeniu czy impregnowaniu obuwia są jak widzę częstą praktyką żeby pozbyć się reklamującego. Czasem mam wrażenie, że reklamacja nie jest nawet dokładnie przeczytana, tylko od razu pisana jest odpowiedź odmowna z jakimś standardowym tekstem.