25-06-2015, 13:18
Z kronikarskiego obowiązku...
W tym tygodniu, po niemal 4 miesiącach od daty złożenia reklamacji oraz po zaangażowaniu Rzecznika Praw Konsumentów i Inspekcji Handlowej, cieszę się wreszcie wymienionymi butami. Na szczęście zakończyło się bez postępowania sądowego.
Natomiast nigdy nie doczekałem się pisemnej odpowiedzi od firmy ''butywojskowe.pl''. Po prostu w zeszłym tygodniu przesłali sms-a z informacją że przesyłają nową parę butów. No, ale chyba przeżyję bez ich odpowiedzi.
Wszystkim forumowiczom bardzo dziękuję za podpowiedzi co do załatwienia sprawy.
Pozdrawiam!
W tym tygodniu, po niemal 4 miesiącach od daty złożenia reklamacji oraz po zaangażowaniu Rzecznika Praw Konsumentów i Inspekcji Handlowej, cieszę się wreszcie wymienionymi butami. Na szczęście zakończyło się bez postępowania sądowego.
Natomiast nigdy nie doczekałem się pisemnej odpowiedzi od firmy ''butywojskowe.pl''. Po prostu w zeszłym tygodniu przesłali sms-a z informacją że przesyłają nową parę butów. No, ale chyba przeżyję bez ich odpowiedzi.
Wszystkim forumowiczom bardzo dziękuję za podpowiedzi co do załatwienia sprawy.
Pozdrawiam!