04-02-2015, 13:35
Reklamacja butów Meindl - ciag dalszy...
Po otrzymaniu od pracownika sklepu Polarsport telefonicznej informacji o odrzuceniu mojej reklamacji napisałam mailem ponowną reklamację (w regulaminie sklepu dopuszczone jest składanie reklamacji drogą mailową).
Minęło już 14 dni, a ja straciłam cierpliwość. W piątek jadę w Bieszczady, a butów nadal nie mam (już miesiąc). Czy w tej sytuacji brak odpowiedzi po 14. dniach jest równoznaczny z uznaniem reklamacji, czy przepis nie dotyczy ponownej reklamacji składanej zaraz po pierwszej nieuznanej?
Po otrzymaniu od pracownika sklepu Polarsport telefonicznej informacji o odrzuceniu mojej reklamacji napisałam mailem ponowną reklamację (w regulaminie sklepu dopuszczone jest składanie reklamacji drogą mailową).
Minęło już 14 dni, a ja straciłam cierpliwość. W piątek jadę w Bieszczady, a butów nadal nie mam (już miesiąc). Czy w tej sytuacji brak odpowiedzi po 14. dniach jest równoznaczny z uznaniem reklamacji, czy przepis nie dotyczy ponownej reklamacji składanej zaraz po pierwszej nieuznanej?