24-08-2014, 11:28
drogi jurku, sygnalizuje jedynie wątpliwość - nazwijmy to natury etycznej. nie jestem prawnikiem, bynajmniej. nie roszczę sobie do tego pretensji. chciałbym jedynie, by opinia rzeczoznawcy była bezstronna i poparta wiedzą wykraczającą poza kompetencje sprzedawcy.
dobrą praktyką - jeśli nie wymogiem prawa, tego nie wiem - jest odsyłanie zareklamowanego sprzętu do dystrybutora. 8a.pl tego nie robi, dlatego omijam szerokim łukiem ten sklep. wybieram sprzedawców, którzy dbają o mnie i reprezentują również moje interesy, gdy dochodzi do reklamacji. na szczęście są również tacy sprzedawcy. co więcej, w branży outdoorowej stanowią większość.
pewnie nie każda reklamacja jest uzasadniona, ale sposób jej załatwienia ma kolosalne znaczenie. ma znaczenie właśnie dlatego, że nie każdy z nas musi być przecież prawnikiem. są inne piękne zawody.
drogi jurku cezarze, masz zadziwiającą łatwość ferowania wyroków. czyżbyś był domorosłym milicjantem ;-)
---
Edytowany: 2014-08-24 12:35:22
-------------------------------------------
2x
dobrą praktyką - jeśli nie wymogiem prawa, tego nie wiem - jest odsyłanie zareklamowanego sprzętu do dystrybutora. 8a.pl tego nie robi, dlatego omijam szerokim łukiem ten sklep. wybieram sprzedawców, którzy dbają o mnie i reprezentują również moje interesy, gdy dochodzi do reklamacji. na szczęście są również tacy sprzedawcy. co więcej, w branży outdoorowej stanowią większość.
pewnie nie każda reklamacja jest uzasadniona, ale sposób jej załatwienia ma kolosalne znaczenie. ma znaczenie właśnie dlatego, że nie każdy z nas musi być przecież prawnikiem. są inne piękne zawody.
drogi jurku cezarze, masz zadziwiającą łatwość ferowania wyroków. czyżbyś był domorosłym milicjantem ;-)
---
Edytowany: 2014-08-24 12:35:22
-------------------------------------------
2x