22-08-2014, 22:00
reklamacje w 8a.pl to ciężki temat. walcz, jak masz siłę, powodzenia. z mojego doświadczenia - nic fajnego, nic przyjemnego. pewnie będziesz musiał wytoczyć ciężkie działa, rzecznik konsumenta etc.
nie mogę na szybko sprawdzić, kto jest teraz dystrybutorem icebreaker w PL, nic nie wpada mi w googla, a to może być dużo skuteczniejsze. 8a.pl zwykle samo robi ocenę rzeczoznawcy, swoim pracownikiem. tak było w moim przypadku i jeszcze paru opisanych na tym forum. rzeczoznawca jest na nie, oczywiście. takie działanie chyba nawet nie jest zgodne z prawem. ale jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z dystrybutorem może zdziałasz więcej i szybciej.
mają swojego fejsa, tam możesz uprzejmie sprawę nagłośnić... jak będą impregnowani na argumenty. trzymam kciuki!
-------------------------------------------
2x
nie mogę na szybko sprawdzić, kto jest teraz dystrybutorem icebreaker w PL, nic nie wpada mi w googla, a to może być dużo skuteczniejsze. 8a.pl zwykle samo robi ocenę rzeczoznawcy, swoim pracownikiem. tak było w moim przypadku i jeszcze paru opisanych na tym forum. rzeczoznawca jest na nie, oczywiście. takie działanie chyba nawet nie jest zgodne z prawem. ale jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z dystrybutorem może zdziałasz więcej i szybciej.
mają swojego fejsa, tam możesz uprzejmie sprawę nagłośnić... jak będą impregnowani na argumenty. trzymam kciuki!
-------------------------------------------
2x