09-10-2013, 08:23
Witam. Dzisiaj mija miesiąc odkąd w sklepie Presto zgłosiłem reklamację plecaka Peme Tullo. Reklamacja uznana, kasa za wysyłkę plecaka zwrócona, ale plecaka wciąż nie mam. A napisali w mejlu, że dołożą wszelkich starań aby skrócić czas oczekiwania. 12 wrezśnia poinformowali mnie o wysyłce towaru do gwaranta i ciągle nie mogą go naprawić. Zdjecia uszkodzeń w temacie plecaki 30 -4 litrów. 2 tygodnia na zszycie kilku centymetrów materiału, albo na jego wymianę. Wielki to musi być producent, albo sprawny serwis!
Tak, swoją drogą, zastanawiam się, czy gdbym na formu ngt nie opisał całej sprawy, to byłoby wszystko szybciej i sprawniej. Wnioski są 2. Albo ktoś ze sklepu to czyta i robi na złość, albo sklep i dostawca plecaków są tak siermiężne w załatwianiu reklamacji? No, może jeszcze jeden: towar sprzedany, kasa zaksięgowana, to klienta mamy w........!
-------------------------------------------
facet
Tak, swoją drogą, zastanawiam się, czy gdbym na formu ngt nie opisał całej sprawy, to byłoby wszystko szybciej i sprawniej. Wnioski są 2. Albo ktoś ze sklepu to czyta i robi na złość, albo sklep i dostawca plecaków są tak siermiężne w załatwianiu reklamacji? No, może jeszcze jeden: towar sprzedany, kasa zaksięgowana, to klienta mamy w........!
-------------------------------------------
facet