12-09-2013, 08:55
tak,
w ciągu 14dni otrzymałeś skutecznie informację odnośnie twojego roszczenia, rozpatrywanie z tytułu gwarancji odbywa się na jej warunkach a jej przeważnie jest zapis że dopuszcza się możliwość przedłużenia naprawy jeśli to konieczne
mnie natomiast nurtuje kwestia o której wspomniałem kilka postów wyżej.
kolejna sprawa, dlaczego sklep za ciebie wysyła na gwarancje? to ty przecież decydujesz z jakiego roszczenia korzystasz.
lepiej wyglądałoby to jakby sklep odpisał ci, że proponuje naprawe bo wymiana wymaga nadmiernych kosztów i wtedy decydujesz.
skontaktuj się z rzecznikiem, niech pomoże w wymianie na nowy
w ciągu 14dni otrzymałeś skutecznie informację odnośnie twojego roszczenia, rozpatrywanie z tytułu gwarancji odbywa się na jej warunkach a jej przeważnie jest zapis że dopuszcza się możliwość przedłużenia naprawy jeśli to konieczne
mnie natomiast nurtuje kwestia o której wspomniałem kilka postów wyżej.
kolejna sprawa, dlaczego sklep za ciebie wysyła na gwarancje? to ty przecież decydujesz z jakiego roszczenia korzystasz.
lepiej wyglądałoby to jakby sklep odpisał ci, że proponuje naprawe bo wymiana wymaga nadmiernych kosztów i wtedy decydujesz.
skontaktuj się z rzecznikiem, niech pomoże w wymianie na nowy