12-09-2013, 07:19
Witam. Pisałem już o tym w wątku o teście plecaków Peme: https://ngt.pl/thread-8299-page-2.html.
Chodzi o mój zakup feralnego modelu Tullo, kóry oddałem do reklamacji. Otrzymałem ze sklepu Presto taką oto odpowiedź na moje pismo z żądaniem wymiany na nowy:
''Otrzymaliśmy produkt: Plecak trekkingowy Tullo 35 Peme wraz z protokołem reklamacyjnym. Zapoznaliśmy się z protokołem oraz z przysłanym towarem.
Nie stwierdziliśmy niezgodności towaru z umową tkwiących w rzeczy w dniu sprzedaży (tzw. wad ukrytych) w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Nie możemy zatem przychylić się do żądania wymiany.
Biorąc powyższe pod uwagę reklamacja o numerze: 2013/09/090 zostaje zakończona, a przesłany produkt przekazujemy gwarantowi (producentowi) pod nowym numerem reklamacji: 2013/09/117. Powstałe usterki zostaną rozpatrzone z tytułu gwarancji.
Informujemy jednocześnie, iż czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 30 dni.
Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby ten okres maksymalnie skrócić.''
I teraz pytanie, czy można wydłużyć czas rozpatrzenie reklamacji do 30 dni!?
-------------------------------------------
facet
Chodzi o mój zakup feralnego modelu Tullo, kóry oddałem do reklamacji. Otrzymałem ze sklepu Presto taką oto odpowiedź na moje pismo z żądaniem wymiany na nowy:
''Otrzymaliśmy produkt: Plecak trekkingowy Tullo 35 Peme wraz z protokołem reklamacyjnym. Zapoznaliśmy się z protokołem oraz z przysłanym towarem.
Nie stwierdziliśmy niezgodności towaru z umową tkwiących w rzeczy w dniu sprzedaży (tzw. wad ukrytych) w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Nie możemy zatem przychylić się do żądania wymiany.
Biorąc powyższe pod uwagę reklamacja o numerze: 2013/09/090 zostaje zakończona, a przesłany produkt przekazujemy gwarantowi (producentowi) pod nowym numerem reklamacji: 2013/09/117. Powstałe usterki zostaną rozpatrzone z tytułu gwarancji.
Informujemy jednocześnie, iż czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 30 dni.
Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby ten okres maksymalnie skrócić.''
I teraz pytanie, czy można wydłużyć czas rozpatrzenie reklamacji do 30 dni!?
-------------------------------------------
facet