15-07-2013, 18:57
zamiast publikować swój list do Wisportu należało opublikować odpowiedź Wisportu na reklamację,bo to trochę podejrzane że tego nie ma.
UOKIK nic nie pomoże bo chodzi o (dobrowolną)gwarancję producenta a nie o ustawową niezgodność towaru z umową.A po drugie jako osoba mająca kilka plecaków Wisportu i zaopatrująca w nie znajomych,uczestnicząca w paru reklamacjach,to mogę dać głowę znając Wisport że Twój plecak musiał być niesamowicie brudny...(np.jak reklamujesz majtki to chyba najpierw je oczyścić,bo niefajnie jest reklamować je zasrane?)te sprawy reguluje KC i normalna ludzka kultura.Ja sam raz dałem plamę i reklamację uznano dopiero gdy umyłem plecak.Po trzecie-Guide 90 za 700zł kilka lat temu?bezczelnie kpisz?żarty to chyba na innym forum...
-------------------------------------------
Dirwelinger
UOKIK nic nie pomoże bo chodzi o (dobrowolną)gwarancję producenta a nie o ustawową niezgodność towaru z umową.A po drugie jako osoba mająca kilka plecaków Wisportu i zaopatrująca w nie znajomych,uczestnicząca w paru reklamacjach,to mogę dać głowę znając Wisport że Twój plecak musiał być niesamowicie brudny...(np.jak reklamujesz majtki to chyba najpierw je oczyścić,bo niefajnie jest reklamować je zasrane?)te sprawy reguluje KC i normalna ludzka kultura.Ja sam raz dałem plamę i reklamację uznano dopiero gdy umyłem plecak.Po trzecie-Guide 90 za 700zł kilka lat temu?bezczelnie kpisz?żarty to chyba na innym forum...
-------------------------------------------
Dirwelinger