02-06-2013, 10:47
Chciałem ostrzec przed nieuczciwością szefa stacjonarnego sklepu Taternik na Gołębiej 5 w Poznaniu. Otóż kupiłem u nich kilka miesięcy temu buty Scarpa Phantom Guide za niecałe 1,5 tys. złotych, jako nowe, bez żadnych zniżek. Po powrocie do domu kumpel uświadomił mnie, że jeden but jest z jednej strony mocno przebarwiony, wygląda to tak jak by but długo stał na wystawie w sklepie i kolory wyblakły pod wpływem słońca. Przyznam, że nie zwróciłem na to zbytnio uwagi w sklepie, gdyż kupowałem buty jako nowe i bardziej się martwiłem doborem rozmiaru. Po telefonie do sklepu kierownik odparł mi, że nawet jak jest przebarwienie to nie wpływa to na żadne właściwości buta i reklamacji nie uzna, bo widziałem co kupuję. Przyznam szczerze, że czuje się po prostu oszukany, bo gdybym został poinformowany o w/w defektach butów, nie kupiłbym je- przynajmniej za tą cenę.