09-04-2013, 14:12
Dlatego uważam że o takich sklepach powinno mówić się dużo i głośno. Należy je wymieniać z nazwy. Bo może się zdarzyć że rzeczywiście klient coś zepsuł a potem się zapiera i uważa że sklep jednak powinien mu wymienić. Jednak ten klient powinien poddać się procesowi reklamacji i należy mu się to żeby towar sprawdził producent, dystrybutor czy jakiś naprawdę rzeczoznawca a nie pracownik firmy pod postacią pierwszego z brzegu sprzedawcy.
Tutaj mamy sytuacje kiedy często sklepy zakupują coś poza oficjalna siecią dystrybucyjną. Na własną rękę coś ściągają np. z USA a potem jest problem.
Bo nie chcą wchodzić w koszty i dlatego tak sobie rozpatrują te reklamacje jak rozpatrują. Bo przecież musieliby tam wysłać ten towar. To lepiej powiedzieć ze wina klienta.
Na takie sklepy należy uważać. Bo wszystko jest fajnie kiedy produkt zakupiony dział, nie psuje się itp itd. Ale jak coś pójdzie nie tak to zaczynają się schody!
---
Edytowany: 2013-04-09 15:37:03
-------------------------------------------
JAca
Tutaj mamy sytuacje kiedy często sklepy zakupują coś poza oficjalna siecią dystrybucyjną. Na własną rękę coś ściągają np. z USA a potem jest problem.
Bo nie chcą wchodzić w koszty i dlatego tak sobie rozpatrują te reklamacje jak rozpatrują. Bo przecież musieliby tam wysłać ten towar. To lepiej powiedzieć ze wina klienta.
Na takie sklepy należy uważać. Bo wszystko jest fajnie kiedy produkt zakupiony dział, nie psuje się itp itd. Ale jak coś pójdzie nie tak to zaczynają się schody!
---
Edytowany: 2013-04-09 15:37:03
-------------------------------------------
JAca