17-12-2012, 08:16
Witam!
Przedstawię sytuację mojej drugiej połowy i jeśli ktoś coś wie na temat rozwiązania takiej sprawy to byłbym wdzięczny za pomoc.
Moja dziewczyna zakupiła w 8a buty Dolomite. Podczas przymiarki w sklepie wszystko wydawało się OK, ale po powrocie do domu i półgodzinnej przechadzce but zaczął ją uwierać w dwóch miejscach. Moim zdaniem jest to towar niezgodny z umową ponieważ buty nie mają prawa uwierać. Sprzedawca jednak twierdzi, że nic nie da się zrobić ponieważ takie rzeczy powinny wyniknąć przy przymiarce.
Dla mnie to trochę dziwne ponieważ butów w sklepie nie przymierza się przez godzinę, a i but musi ''przywyknąć'' do obuwia, a że nie jest to kwestia rozmiaru to nie mogła o tym wiedzieć w trakcie zakupu.
Czy da się w tej sytuacji coś wywalczyć czy po prostu lepiej pogodzić się ze stratą kasy ?
Przedstawię sytuację mojej drugiej połowy i jeśli ktoś coś wie na temat rozwiązania takiej sprawy to byłbym wdzięczny za pomoc.
Moja dziewczyna zakupiła w 8a buty Dolomite. Podczas przymiarki w sklepie wszystko wydawało się OK, ale po powrocie do domu i półgodzinnej przechadzce but zaczął ją uwierać w dwóch miejscach. Moim zdaniem jest to towar niezgodny z umową ponieważ buty nie mają prawa uwierać. Sprzedawca jednak twierdzi, że nic nie da się zrobić ponieważ takie rzeczy powinny wyniknąć przy przymiarce.
Dla mnie to trochę dziwne ponieważ butów w sklepie nie przymierza się przez godzinę, a i but musi ''przywyknąć'' do obuwia, a że nie jest to kwestia rozmiaru to nie mogła o tym wiedzieć w trakcie zakupu.
Czy da się w tej sytuacji coś wywalczyć czy po prostu lepiej pogodzić się ze stratą kasy ?