11-05-2012, 07:06
Powitoł
Kilka słów w temacie: wieczysta / dożywotnia gwarancja firmy Marmot :)
Początek akcji z kurtką Palisades opisałem tutaj:
https://ngt.pl/thread-3841-page-16.html
(koniec okazał się inny jak opisałem w poście z dnia 06.05.2012 więc poprosiłem Kierownika o skasowanie :) ).
Po wysłaniu mejla z informacją o usterce do JanMarSportu otrzymałem info. że sklep realizuje gwarancję tylko przez pierwsze dwa lata, a później należy zgłaszać roszczenia bezpośrednio do dystrybutora Marmota na Polskę, czyli firmy Raven Outdoor s.c.
Dla potomnych dane tel./adr:
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17E/1
31-234 Kraków
tel. 12 628 51 95
e-mail. malysz@ravenoutdoor.com
W rozmowie telefonicznej z Raven Outdoor s.c. otrzymałem znowu info. że nie ma problemu, przyjmą i uznają zgłoszenie ale muszę to zrobić przez sklep w którym kupiłem :) i z takim info znowu podbiłem do JanMarSportu.
Umówiłem się na wizytę, pojawiłem w sklepie, złożyłem zgłoszenie z prośbą o wymianę na nowy albo zwrot pieniędzy.
Ostatecznie (po małych zawirowaniach związanych z długim weekendem i omyłkowo ale w terminie ;) wysłanym listem z info. że reklamacja została odrzucona) otrzymałem zwrot kwoty jaką zapłaciłem za kurtasa.
Jestem w pełni zadowolony z obrotu sprawy(*) :)
Dzięki dla Sklepu za pośrednictwo a Dystrybutorowi za uznanie ;)
Miła odmiana po moich ostatnich bojach gwarancyjnych z różnymi sprzedawcami.
Howgh
(*) tylko znowu czeka mnie męka kupowania nowej kurtki...
Jak nie urok bo sraczka... ;) :D
-------------------------------------------
Rafał/porcelanowy
Kilka słów w temacie: wieczysta / dożywotnia gwarancja firmy Marmot :)
Początek akcji z kurtką Palisades opisałem tutaj:
https://ngt.pl/thread-3841-page-16.html
(koniec okazał się inny jak opisałem w poście z dnia 06.05.2012 więc poprosiłem Kierownika o skasowanie :) ).
Po wysłaniu mejla z informacją o usterce do JanMarSportu otrzymałem info. że sklep realizuje gwarancję tylko przez pierwsze dwa lata, a później należy zgłaszać roszczenia bezpośrednio do dystrybutora Marmota na Polskę, czyli firmy Raven Outdoor s.c.
Dla potomnych dane tel./adr:
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17E/1
31-234 Kraków
tel. 12 628 51 95
e-mail. malysz@ravenoutdoor.com
W rozmowie telefonicznej z Raven Outdoor s.c. otrzymałem znowu info. że nie ma problemu, przyjmą i uznają zgłoszenie ale muszę to zrobić przez sklep w którym kupiłem :) i z takim info znowu podbiłem do JanMarSportu.
Umówiłem się na wizytę, pojawiłem w sklepie, złożyłem zgłoszenie z prośbą o wymianę na nowy albo zwrot pieniędzy.
Ostatecznie (po małych zawirowaniach związanych z długim weekendem i omyłkowo ale w terminie ;) wysłanym listem z info. że reklamacja została odrzucona) otrzymałem zwrot kwoty jaką zapłaciłem za kurtasa.
Jestem w pełni zadowolony z obrotu sprawy(*) :)
Dzięki dla Sklepu za pośrednictwo a Dystrybutorowi za uznanie ;)
Miła odmiana po moich ostatnich bojach gwarancyjnych z różnymi sprzedawcami.
Howgh
(*) tylko znowu czeka mnie męka kupowania nowej kurtki...
Jak nie urok bo sraczka... ;) :D
-------------------------------------------
Rafał/porcelanowy