18-11-2011, 22:18
JanuszJ: Trochę to zagmatwane, ale widać że sam sklep chyba się zamotał.
Po pierwsze to żadna ustawa nie reguluje czasu gwarancji. Gwarancji można w ogóle nie udzielić. Po drugie to sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową 2 lata, więc sklep HiM jako sprzedający ma rację, choć chyba sam sprzedawca mieszał pewne pojęcia. Po trzecie - sprzedawca z tytułu gwarancji producenta nie odpowiada w ogóle. Vaude jako producent daje 3 lata gwarancji, realizowane za pośrednictwem lokalnego dystrybutora (czyli u nas faktycznie Mount). Czyli z gwarancją uderzasz do Mount sp. z o.o.
A teraz sprawdź proszę na paragonie, kto sprzedał Ci plecak... ;-)
-------------------------------------------
oj tam, oj tam, a żeby to zaraz
Po pierwsze to żadna ustawa nie reguluje czasu gwarancji. Gwarancji można w ogóle nie udzielić. Po drugie to sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową 2 lata, więc sklep HiM jako sprzedający ma rację, choć chyba sam sprzedawca mieszał pewne pojęcia. Po trzecie - sprzedawca z tytułu gwarancji producenta nie odpowiada w ogóle. Vaude jako producent daje 3 lata gwarancji, realizowane za pośrednictwem lokalnego dystrybutora (czyli u nas faktycznie Mount). Czyli z gwarancją uderzasz do Mount sp. z o.o.
A teraz sprawdź proszę na paragonie, kto sprzedał Ci plecak... ;-)
-------------------------------------------
oj tam, oj tam, a żeby to zaraz