19-02-2011, 15:31
Fragment artykułu dotyczącego reklamacji:
''Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że wiele firm świadomie i celowo odrzuca reklamacje. - Dostałam od szefa dyspozycję, że mam odrzucać wszelkie reklamacje od razu. Zastanawiałam się dlaczego tak się dzieje. Wniosek nasuwa się sam. Niewielu klientów się odwołuje od naszych decyzji, a nawet jak się odwołają, to firma nie ponosi z tego tytułu większych kosztów - mówi nam Aleksandra, zajmująca się obsługą klienta w jednym z warszawskich sklepów ze sprzętem elektronicznym. Przecież to oczywiste, że skoro sprzęt psuje się po kilku dniach od zakupu, to musi być wada fabryczna, a zatem towar jest niezgodny z umową kupna-sprzedaży. W ciągu ostatnich kilku miesięcy zauważyłam wzrost skarg na nasze odmowne pisma reklamacyjne - dodaje Aleksandra. ''
całość tutaj:
http://tnij.org/kh6m
---
Edytowany: 2011-02-19 15:34:21
''Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że wiele firm świadomie i celowo odrzuca reklamacje. - Dostałam od szefa dyspozycję, że mam odrzucać wszelkie reklamacje od razu. Zastanawiałam się dlaczego tak się dzieje. Wniosek nasuwa się sam. Niewielu klientów się odwołuje od naszych decyzji, a nawet jak się odwołają, to firma nie ponosi z tego tytułu większych kosztów - mówi nam Aleksandra, zajmująca się obsługą klienta w jednym z warszawskich sklepów ze sprzętem elektronicznym. Przecież to oczywiste, że skoro sprzęt psuje się po kilku dniach od zakupu, to musi być wada fabryczna, a zatem towar jest niezgodny z umową kupna-sprzedaży. W ciągu ostatnich kilku miesięcy zauważyłam wzrost skarg na nasze odmowne pisma reklamacyjne - dodaje Aleksandra. ''
całość tutaj:
http://tnij.org/kh6m
---
Edytowany: 2011-02-19 15:34:21