08-02-2011, 17:57
Witam
22 grudnia zgłosiłam plecak Moab Jam Wolfskina do reklamacji, w sklepie gdzie kupiłam, czyli Cerro Torre w Krakowie. Wada, wydawać by się mogła niewielka (prucie elementu systemu nośnego), na dokumencie zgłoszenia reklamacji informacja że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Po tym czasie dowiedziałam się że plecak jest w naprawie, a jak długo tam pozostanie, tego nikt nie wie. Mili panowie z obsługi poinformowali mnie że producent nie ma określonego czasu na naprawę (!). Na dzień dzisiejszy plecaka nadal nie mam. Natomiast wyczytałam w internecie że producent ma czas 2 tyg, po tym czasie możemy żądać zwrotu pieniędzy albo nowego towaru. Niestety nie wiem na ile mogę w to wierzyć.
Może ktoś wie czy mogę coś na zaistniałą sytuacje poradzić ??
22 grudnia zgłosiłam plecak Moab Jam Wolfskina do reklamacji, w sklepie gdzie kupiłam, czyli Cerro Torre w Krakowie. Wada, wydawać by się mogła niewielka (prucie elementu systemu nośnego), na dokumencie zgłoszenia reklamacji informacja że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Po tym czasie dowiedziałam się że plecak jest w naprawie, a jak długo tam pozostanie, tego nikt nie wie. Mili panowie z obsługi poinformowali mnie że producent nie ma określonego czasu na naprawę (!). Na dzień dzisiejszy plecaka nadal nie mam. Natomiast wyczytałam w internecie że producent ma czas 2 tyg, po tym czasie możemy żądać zwrotu pieniędzy albo nowego towaru. Niestety nie wiem na ile mogę w to wierzyć.
Może ktoś wie czy mogę coś na zaistniałą sytuacje poradzić ??