19-12-2009, 21:45
witam mam pytanie:
29.09.2009 zakupiłem w InterSporcie plecak.
http://sklep.intersport.pl/product-pol-1...37832.html
miał być prezent na urodziny/mikołaja/święta. wrzuciłem do szafy i leżał do tej pory. sprzęt raz użyty. zaglądam dziś przez przypadek na wyżej podaną stronkę i na zdjęciu widzę, że plecak ma po dwa zestawy klamer po obu bokach, jedna nad pasem biodrowym druga zdecydowanie wyżej ( widać dobrze na zdjęciu ). ma to być pomocne w montowaniu nart do tego plecaka. przyglądam się mojemu plecakowi, dokładnie taki sam poza tym ,że brak klamer tych powyżej pasa. nie ma po żadnej stronie, niby nic wielkiego ale trzeba przyznać że ogranicza to funkcje plecaka.
czy brak klamer można uznać za wadę techniczną ? w katalogach widać niby ten sam model który ja mam ale brak w moim przypadku dwóch klamer. jest jakaś podstawa do zwrotu/wymiany/reklamacji towaru ? od zakupu minęło już sporo czasu, nie zauważyłem tego wcześniej. co robić ?
-------------------------------------------
bolek
29.09.2009 zakupiłem w InterSporcie plecak.
http://sklep.intersport.pl/product-pol-1...37832.html
miał być prezent na urodziny/mikołaja/święta. wrzuciłem do szafy i leżał do tej pory. sprzęt raz użyty. zaglądam dziś przez przypadek na wyżej podaną stronkę i na zdjęciu widzę, że plecak ma po dwa zestawy klamer po obu bokach, jedna nad pasem biodrowym druga zdecydowanie wyżej ( widać dobrze na zdjęciu ). ma to być pomocne w montowaniu nart do tego plecaka. przyglądam się mojemu plecakowi, dokładnie taki sam poza tym ,że brak klamer tych powyżej pasa. nie ma po żadnej stronie, niby nic wielkiego ale trzeba przyznać że ogranicza to funkcje plecaka.
czy brak klamer można uznać za wadę techniczną ? w katalogach widać niby ten sam model który ja mam ale brak w moim przypadku dwóch klamer. jest jakaś podstawa do zwrotu/wymiany/reklamacji towaru ? od zakupu minęło już sporo czasu, nie zauważyłem tego wcześniej. co robić ?
-------------------------------------------
bolek