15-12-2009, 21:50
Mam pytanie dotyczące czasu dostawy towaru. Pisało: termin realizacji około 10 dni, minęło 15 dni a towaru nie ma, zapłaciłem kartą na dzień dobry. Dzwoniłem, podobno czekają na dostawę. Czy jest jakiś zapis prawny, że w pewnym momencie mogę powiedzieć, że nie chcę dłużej czekać i żądam zwrotu pieniędzy?
Sprawa mnie drażni, bo zamówiłem kurtkę zimową. Miałem nadzieję, że dostanę ją przed mrozami i świąteczną nawałą zamówień. Za chwile okaże się, że będę ją miał po świętach jak przyjdzie ocieplenie. Do tego innej kurtki nie kupię, bo pieniądze zamrożone.
-------------------------------------------
Bren
Sprawa mnie drażni, bo zamówiłem kurtkę zimową. Miałem nadzieję, że dostanę ją przed mrozami i świąteczną nawałą zamówień. Za chwile okaże się, że będę ją miał po świętach jak przyjdzie ocieplenie. Do tego innej kurtki nie kupię, bo pieniądze zamrożone.
-------------------------------------------
Bren