09-12-2009, 16:06
Wysłałem maila informującego o całej sprawie bezpośrednio do producenta TaR - firmy Cascade, zobaczymy czy zdecydują się na pomoc czy spławią mnie tak samo jak Paker, z tego co piszecie wygląda, że mają trochę rzetelniejsze podejście do klienta, że jest szansa że będą dbać o dobre imię marki. Ale pożywiom - uwidim.
A ogólnie o kwestii reklamacji w Polsce, jak ktoś już tu pisał - u nas świadomość konsumencka jest niewielka, mało komu będzie się chciało bawić w kosztowne ekspertyzy czy sprawy sądowe przy produktach za 100-500zł. I ci skubańcy (jak z Pakera) doskonale o tym wiedzą i na to liczą. W tej sprawie bardziej od starty finansowej boli mnie świadomość, że ktoś mnie tak bezczelnie roluje, dlatego jeśli Cascade mi nie pomoże - postaram się pociągnąć sprawę dalej, im więcej sklepy będą miały klientów próbujących walczyć o egzekwowanie swoich praw - tym prędzej nauczą się innego podejścia, zrozumieją, że działają w swoim dobrze zrozumianym interesie, że jest duża szansa , że klient którego traktuje się poważnie - będzie wierny danej marce, czy sklepowi i w efekcie sklep także finansowo wyjdzie na tym dużo lepiej.
Bo jeśli będę musiał ciągać się po sądach z Pakerem czy Horyzontem - jest oczywiste, że więcej z ich usług nie skorzystam (co najwyżej jako przymierzalnię przed tańszymi zakupami w sieci), konkurencja jest na tyle duża, że to dla mnie żadna strata.
-------------------------------------------
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl
A ogólnie o kwestii reklamacji w Polsce, jak ktoś już tu pisał - u nas świadomość konsumencka jest niewielka, mało komu będzie się chciało bawić w kosztowne ekspertyzy czy sprawy sądowe przy produktach za 100-500zł. I ci skubańcy (jak z Pakera) doskonale o tym wiedzą i na to liczą. W tej sprawie bardziej od starty finansowej boli mnie świadomość, że ktoś mnie tak bezczelnie roluje, dlatego jeśli Cascade mi nie pomoże - postaram się pociągnąć sprawę dalej, im więcej sklepy będą miały klientów próbujących walczyć o egzekwowanie swoich praw - tym prędzej nauczą się innego podejścia, zrozumieją, że działają w swoim dobrze zrozumianym interesie, że jest duża szansa , że klient którego traktuje się poważnie - będzie wierny danej marce, czy sklepowi i w efekcie sklep także finansowo wyjdzie na tym dużo lepiej.
Bo jeśli będę musiał ciągać się po sądach z Pakerem czy Horyzontem - jest oczywiste, że więcej z ich usług nie skorzystam (co najwyżej jako przymierzalnię przed tańszymi zakupami w sieci), konkurencja jest na tyle duża, że to dla mnie żadna strata.
-------------------------------------------
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl