09-12-2009, 15:18
Jest większy problem, jeśli kupujesz - tak jak ja - przez internet. Zwłaszcza z allegro. Już w innym topicku pisałem o przygodach, jakie mnie spotkały ze sprzedawcą z allegro. Teraz przerzuciłem się na sklepy internetowe. Jeszcze nie miałem problemu, nawet na bates.pl, kiedy kupowałem sobie buty. Napisałem do nich maila, z pytaniem, czy uwzględniają reklamację, odpisali i wyjaśnili na jakich zasadach. Buty przyszły i nie sądzę, że będzie potrzeba reklamacji, ale generalnie dobrze dopytywać. A jeśli sprzedawca nie chce przyjąć produktu, to należy posłać go (ten produkt) na adres sklepu z formularzem reklamacyjnym, listem poleconym - muszą rozpatrzyć reklamację.
Nie ma przepisów, które odwołują reklamację. Pracowałem w sklepie, to wiem :-)
Nie ma przepisów, które odwołują reklamację. Pracowałem w sklepie, to wiem :-)