08-12-2009, 19:55
Co do dbania o dobre imię producenta. Ostatnio przewaliła się przez największe w Polsce fora (m.in Nikona i Canona) i część stron poświęconych fotografii sprawa podejścia serwisu Nikona do klientów - powstała nawet strona internetowa założona przez osoby mające dość tego jak serwis Nikona postępuje (i cóż polski oddział Nikona zwrócił na to uwagę, bo smrodu się trochę narobiło wśród tych, co się fotografią jakoś tam interesują, ale wydał jedynie po paru tygodniach prowski bełkot). Popieram takie działanie z całego serca, bo oznacza to mam nadzieję, iż rośnie świadomość konsumentów (o serwisie Canona w Polsce tez pojawia się wiele złych opinii a ich strona internetowa to po prostu żenada o czym w Polskim oddziale tej firmy wszyscy doskonale wiedzą i co? I nic :), ale jednocześnie myślę, że i tak niestety niewiele się zmieni. Poza tym u naszych zachodnich sąsiadów dostaję na obiektyw, za który płace przykładowo 15 tys zł, 2 lata gwarancji a u nas 1 rok (nie mylić z niezgodnością towaru z umową). Jesteśmy traktowania jako trzeci świat, świadomość konsumencka jest chyba bardzo bardzo niska i na takim samym niskim poziomie jesteśmy traktowani. Z góry przepraszam, za ta dygresję.
-------------------------------------------
Michal
-------------------------------------------
Michal