08-12-2009, 19:06
Ja po prostu naiwnie wierzyłem, że taka gwarancja renomowanego producenta jest cokolwiek warta, że będzie dbał o dobre imię swojej firmy i przynajmniej naprawi matę na swój koszt, bądź wymieni na nową. Ale przekonałem się, że TaR ma podejście do klienta takie samo jak np. sprzedawcy na Allegro - po prostu spławić.
Te posty piszę bardziej jako przestrogę dla innych by wiedzieli na co mogą liczyć w razie kłopotów, jak wygląda ''gwarancja'' tej firmy. Bo tak naprawdę pod niewłaściwe używanie można podciągnąć niemal wszystko, jak nie ma ewidentnie widoczniej wady fabrycznej - to producent ma nas w d4
-------------------------------------------
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl
Te posty piszę bardziej jako przestrogę dla innych by wiedzieli na co mogą liczyć w razie kłopotów, jak wygląda ''gwarancja'' tej firmy. Bo tak naprawdę pod niewłaściwe używanie można podciągnąć niemal wszystko, jak nie ma ewidentnie widoczniej wady fabrycznej - to producent ma nas w d4
-------------------------------------------
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl