24-01-2009, 14:23
Ostatnio zareklamowałem kurtkę Marmota, w której rzepy przestały trzymać po 2 miesiącach użytkowania.
Szczerze mówiąc firma pozytywnie mnie zaskoczyła. Wnioskowałem o wymianę rzepów, tymczasem odpalono mi nową kurtawę :) . Fakt, trochę już czekam bo od 29 grudnia, ale warto było.
Minus należy się za to dla PolarSportu, który zwleka z wysyłką (mieli wysłać kurierem w środę, potem mówili że w piątek, ale słowa nie dotrzymali). Cóż, trzeba uzbroić się w cierpliwość.
EDIT:
Znowu będę miał okazję przetestować serwis gwarancyjny Marmota. Tym razem puścił szew przy dolnym ściągaczu w Exumie. Pewnie wymienią, ale fakt faktem że jakość WSZYSTKICH producentów łącznie z tymi topowymi zjechała w dół.
---
Edytowany: 2009-01-25 19:45:09
Szczerze mówiąc firma pozytywnie mnie zaskoczyła. Wnioskowałem o wymianę rzepów, tymczasem odpalono mi nową kurtawę :) . Fakt, trochę już czekam bo od 29 grudnia, ale warto było.
Minus należy się za to dla PolarSportu, który zwleka z wysyłką (mieli wysłać kurierem w środę, potem mówili że w piątek, ale słowa nie dotrzymali). Cóż, trzeba uzbroić się w cierpliwość.
EDIT:
Znowu będę miał okazję przetestować serwis gwarancyjny Marmota. Tym razem puścił szew przy dolnym ściągaczu w Exumie. Pewnie wymienią, ale fakt faktem że jakość WSZYSTKICH producentów łącznie z tymi topowymi zjechała w dół.
---
Edytowany: 2009-01-25 19:45:09