12-10-2008, 17:24
Witam,
W styczniu kupiłem Scarpy Vento. Po kilku miesiącach mało intensywnego użytkowania przetarły się zapiętki (jak to w tym modelu bywa). Dwa tygodnie temu reklamowałem i w dacie zauważenia przetarcia podałem czerwiec. Po tygodniu otrzymałem telefon, że reklamacja nie zostanie uznana z powodów formalnych- czas od zauważenia do reklamacji powinien wynosic nie więcej niż miesiąc. Dodam, że w tym czasie nie było mnie w Polsce, a buty praktycznie nie były używane. W sklepie oczywiście, nikt mnie nie poinformował, że mogą odrzucic reklamację z tego powodu.
Prosiłbym o odpowiedź, czy można w takiej sytuacji coś jeszcze zrobic?
W styczniu kupiłem Scarpy Vento. Po kilku miesiącach mało intensywnego użytkowania przetarły się zapiętki (jak to w tym modelu bywa). Dwa tygodnie temu reklamowałem i w dacie zauważenia przetarcia podałem czerwiec. Po tygodniu otrzymałem telefon, że reklamacja nie zostanie uznana z powodów formalnych- czas od zauważenia do reklamacji powinien wynosic nie więcej niż miesiąc. Dodam, że w tym czasie nie było mnie w Polsce, a buty praktycznie nie były używane. W sklepie oczywiście, nikt mnie nie poinformował, że mogą odrzucic reklamację z tego powodu.
Prosiłbym o odpowiedź, czy można w takiej sytuacji coś jeszcze zrobic?