05-05-2008, 06:54
Witam.
Pod koniec 2006 roku zakupiłem buty Merrell, które posiadają gwarancję na okres 2 lat. Po niespełna 7 miesięcznym użytkowaniu (podkreślam, że nie było żadnych eskapad w góry, tylko miejskie wykorzystywanie w okresie dwóch zim) buty zaczęły się rozklejać i w jednym miejscy pojawiła się dziura. Zapłaciłem za nie 450zł i myślałem, że wytrzymają mi co najmniej prze okres trwania gwarancji. Niestety tak się nie stało, zareklamowałem zatem obuwie z żądaniem wymiany na nowe (wydawało mi się to odpowiednie, gdyż w moim mniemaniu buty wytrzymały stanowczo za krótko). Odpowiedz dostałem negatywną z uzasadnieniem uszkodzeń wynikających z intensywnego użytkowania. Pierwszy raz reklamuje cokolwiek i nie wiem co mam teraz począć. Czy mogę odwołać się od ich decyzji i dalej walczyć o wymianę lub zwrot pieniędzy?
Pod koniec 2006 roku zakupiłem buty Merrell, które posiadają gwarancję na okres 2 lat. Po niespełna 7 miesięcznym użytkowaniu (podkreślam, że nie było żadnych eskapad w góry, tylko miejskie wykorzystywanie w okresie dwóch zim) buty zaczęły się rozklejać i w jednym miejscy pojawiła się dziura. Zapłaciłem za nie 450zł i myślałem, że wytrzymają mi co najmniej prze okres trwania gwarancji. Niestety tak się nie stało, zareklamowałem zatem obuwie z żądaniem wymiany na nowe (wydawało mi się to odpowiednie, gdyż w moim mniemaniu buty wytrzymały stanowczo za krótko). Odpowiedz dostałem negatywną z uzasadnieniem uszkodzeń wynikających z intensywnego użytkowania. Pierwszy raz reklamuje cokolwiek i nie wiem co mam teraz począć. Czy mogę odwołać się od ich decyzji i dalej walczyć o wymianę lub zwrot pieniędzy?