11-04-2008, 12:37
No to ja walę z konkretnym pytaniem co do bucików Scarpa Denver
Oddałem buty z tytułu niezgodności z umową.Jako przyczyny podałem trzy rzeczy: odklejanie się podeszwy buta od cholewki po bokach, pęknięcia skóry oraz wysuszenie, mimo impregnacji,cholewki buta, ścieranie nieproporcjonalne co do eksploatacji. W miejscu odklejenia buta dostaje się woda co uniemożliwia skuteczne użytkowanie obuwia. W czternastym dniu przyszła odpowiedź. Buty są do odbioru .
W sposobie załatwienia reklamacji opisane zostało buty zostały naprawione i nadają sie do dalszego użytku oraz pieczątka dystrybutora (himal sport) jedynie bez żadnego podpisu. w miejscu sklejenia buta skóra była dość mocno porysowana jakby starta, praktycznie od podeszwy aż po język.
Po konsultacjach z federacją konsumentów wystosunkowałem pismo informujące że nie wszystkie zgłoszone wady zostały naprawione, ani osoba odpowiedzialna za załatwienie reklamacji nie ustosunkowała się o nich.
W piśmie prosiłem że w związku z tym że odpowiedni czas do ustosunkowania się do roszczenia minął, proszę o skuteczną naprawę wad (peknięcia skóry) lub wymianę na egzemplarz zgodny z umową. W innym przypadku zmuszony będę odstąpić od umowy.
na ustosunkowanie się do prośby wyznaczyłem okres 21 dni kalendarzowych oraz prosiłem o dokonanie tego na piśmie.
Po 25 dnaich otrzymałem telefon z informacją że buty już tydzień leżą i na mnie czekają i dlaczego ich nie odbieram.
poszedłem zobaczyć jak sprawa została załatwiona. Nie odebrałem butów. Otóż moje pismo zostało odrzucone, tak jak i roszczenia, ponieważ buty były wielokrotnie przemoczone i ogólnie źle konserwowane. A porysowanie buta musiało nastąpić ponieważ musial być on wyczyszczony. Po ponownym zaimpregnowaniu but będzie wyglądał jak nowy (o zgrozo).
Bede musiał zadzwonić do federacji po raz kolejny i prawdopodobnie udać się do rzecznika.
Co możecie poradzić?
Oddałem buty z tytułu niezgodności z umową.Jako przyczyny podałem trzy rzeczy: odklejanie się podeszwy buta od cholewki po bokach, pęknięcia skóry oraz wysuszenie, mimo impregnacji,cholewki buta, ścieranie nieproporcjonalne co do eksploatacji. W miejscu odklejenia buta dostaje się woda co uniemożliwia skuteczne użytkowanie obuwia. W czternastym dniu przyszła odpowiedź. Buty są do odbioru .
W sposobie załatwienia reklamacji opisane zostało buty zostały naprawione i nadają sie do dalszego użytku oraz pieczątka dystrybutora (himal sport) jedynie bez żadnego podpisu. w miejscu sklejenia buta skóra była dość mocno porysowana jakby starta, praktycznie od podeszwy aż po język.
Po konsultacjach z federacją konsumentów wystosunkowałem pismo informujące że nie wszystkie zgłoszone wady zostały naprawione, ani osoba odpowiedzialna za załatwienie reklamacji nie ustosunkowała się o nich.
W piśmie prosiłem że w związku z tym że odpowiedni czas do ustosunkowania się do roszczenia minął, proszę o skuteczną naprawę wad (peknięcia skóry) lub wymianę na egzemplarz zgodny z umową. W innym przypadku zmuszony będę odstąpić od umowy.
na ustosunkowanie się do prośby wyznaczyłem okres 21 dni kalendarzowych oraz prosiłem o dokonanie tego na piśmie.
Po 25 dnaich otrzymałem telefon z informacją że buty już tydzień leżą i na mnie czekają i dlaczego ich nie odbieram.
poszedłem zobaczyć jak sprawa została załatwiona. Nie odebrałem butów. Otóż moje pismo zostało odrzucone, tak jak i roszczenia, ponieważ buty były wielokrotnie przemoczone i ogólnie źle konserwowane. A porysowanie buta musiało nastąpić ponieważ musial być on wyczyszczony. Po ponownym zaimpregnowaniu but będzie wyglądał jak nowy (o zgrozo).
Bede musiał zadzwonić do federacji po raz kolejny i prawdopodobnie udać się do rzecznika.
Co możecie poradzić?