19-06-2007, 17:06
prawda jest taka ze sklep powinnien tez reklamacje odpowiednio przedstawic . Tzn jak ktos siedzi w branzy dlugo to sam wie czesto czy reklamacja powinna byc uznana czy nie. Sporo razy to my jako sklep nie akceptowlismy odpowiedzi importera!!! Probowano nam wmowic czasami cudowne rzeczy... Nie oszukujmy sie nie wszyscy w branzy podchodza do tematu reklamacji uczciwie. Jak importer , firma zniknie to jezeli dobrze pamietam to problem sklepu. Kilka x uznawalismy reklamacje rzeczy ktore nie moglismy odeslac do importera bo go juz nie bylo :) Dlatego my staramy sie rozsadnie dobierac firmy.
No niestety tutaj grupy sklepow takie jak my czy himountain maja przewage :) nad pojedynczymi sklepami w nacisku na importera...
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl
No niestety tutaj grupy sklepow takie jak my czy himountain maja przewage :) nad pojedynczymi sklepami w nacisku na importera...
-------------------------------------------
darek www.e-horyzont.pl, www.ratujtybet.pl