07-03-2007, 12:07
Michal napisał
(w pierwszej kolejności wg ustawy przysługuje ci wymiana towaru na nowy lub naprawa - wybór nalezy tylko i wyłącznie do Ciebie)
Nie prawda.
Bierze się pod uwagę możliwości naprawy i jej ekonomiczny sens - więc decyzja nalezy do sprzedawcy (w praktycze do dystybutora czy producenta). Klient może się ew nie zgodzić np na naprawę którą proponuje sprzedawca ale brak zgody nie skutkuje spełeniem żądań klienta co do wymiany na nowy produkt. O tym czy będzie naprawa czy wymiana decyduje zawsze sprzedawca.
-------------------------------------------
Kajtek
(w pierwszej kolejności wg ustawy przysługuje ci wymiana towaru na nowy lub naprawa - wybór nalezy tylko i wyłącznie do Ciebie)
Nie prawda.
Bierze się pod uwagę możliwości naprawy i jej ekonomiczny sens - więc decyzja nalezy do sprzedawcy (w praktycze do dystybutora czy producenta). Klient może się ew nie zgodzić np na naprawę którą proponuje sprzedawca ale brak zgody nie skutkuje spełeniem żądań klienta co do wymiany na nowy produkt. O tym czy będzie naprawa czy wymiana decyduje zawsze sprzedawca.
-------------------------------------------
Kajtek