29-01-2007, 20:10
Witam,
Przepraszam,że znowu poruszę temat reklamacji niezgodności towaru.
Postanowiłem napisać ten post, gdyż może ktoś z Was ''przerabiał'' podobny temat, który opiszę i jakie mam szanse poprzez zastosowanie reklamacji niezgodności towaru z umową.
25.09.2005 roku dokonałem zakupu chłodziorko-zamrażarki (whirlpool)
Po roku, 11.01.2006 przez autoryzowany serwis została dokonana naprawa (wymiana części)dobrze,ze odbyło się to na gwarancji, gdyż koszt tej czesci ok.300zł.Pamiętam,że serwisan był zdziwiony awarią tej części, twierdził,że musi to być powiązane z czymś innym.Ok
22.01.2007 - znowu chłodziarka przestała działać.Po dłuższym zastanowieniu się pdjeliśmy wraz z żoną decyzję o przeprowadzeniu rozmowy ze sprzedawcą odnośnie tego problemu i o ewentualnej wymianie przez sprzedawcę na nową (bo co wtedy jeżeli chłodziarka bedzie się psuła po wygasnięciu gwarancji??)
Właścicil sklepu na moją sugestię ''roześmiał mi się w twarz'' twierdząc,że nie ma takiej możliwości.Istnieje taka możliwość,jezeli serwis uzna usterkę do nienaprawienia.
Postanowiłem zgłębić ten problem i napisałem do sprzedawcy pisemną reklamację niezgodności towaru z umową ''podpierając'' się w tym pismie ustawą z dnia 22 lipca 2002 Dz.U nr 141 poz 1176 art.8 (wymiant towaru na nowy wolny od wad)
Sprzedawca przyjął moją pisemną reklamację i z ''usmiechem na twarzy'' stwierdził, że i tak z tego nic nie będzie.
Dlatego pragnę zapytać:
Jakie mam szanse?,co mam zrobić jeżeli uzyskam odpowiedz negatywną?, jak ewentualnie pokierować dalej tą sprawę.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
marek
Przepraszam,że znowu poruszę temat reklamacji niezgodności towaru.
Postanowiłem napisać ten post, gdyż może ktoś z Was ''przerabiał'' podobny temat, który opiszę i jakie mam szanse poprzez zastosowanie reklamacji niezgodności towaru z umową.
25.09.2005 roku dokonałem zakupu chłodziorko-zamrażarki (whirlpool)
Po roku, 11.01.2006 przez autoryzowany serwis została dokonana naprawa (wymiana części)dobrze,ze odbyło się to na gwarancji, gdyż koszt tej czesci ok.300zł.Pamiętam,że serwisan był zdziwiony awarią tej części, twierdził,że musi to być powiązane z czymś innym.Ok
22.01.2007 - znowu chłodziarka przestała działać.Po dłuższym zastanowieniu się pdjeliśmy wraz z żoną decyzję o przeprowadzeniu rozmowy ze sprzedawcą odnośnie tego problemu i o ewentualnej wymianie przez sprzedawcę na nową (bo co wtedy jeżeli chłodziarka bedzie się psuła po wygasnięciu gwarancji??)
Właścicil sklepu na moją sugestię ''roześmiał mi się w twarz'' twierdząc,że nie ma takiej możliwości.Istnieje taka możliwość,jezeli serwis uzna usterkę do nienaprawienia.
Postanowiłem zgłębić ten problem i napisałem do sprzedawcy pisemną reklamację niezgodności towaru z umową ''podpierając'' się w tym pismie ustawą z dnia 22 lipca 2002 Dz.U nr 141 poz 1176 art.8 (wymiant towaru na nowy wolny od wad)
Sprzedawca przyjął moją pisemną reklamację i z ''usmiechem na twarzy'' stwierdził, że i tak z tego nic nie będzie.
Dlatego pragnę zapytać:
Jakie mam szanse?,co mam zrobić jeżeli uzyskam odpowiedz negatywną?, jak ewentualnie pokierować dalej tą sprawę.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
marek