23-01-2007, 10:49
aga - jako klient masz prawo do żądania tzw. odtworzenia paragonu!
A wydruk z karty płatniczej może im jedynie pomóc w ustaleniu o jaką transakcję chodzi!(czas, miejsce, rodzaj produktu).
MOje dziecko dostało w prezencie zabawkę. po tygodniu szlag ją trafił. postanowiłem ją zareklamować, ale żeby nie robić przykrości darczyńcy, poszedłem do sklepu sam(wiedziałem gdzie to cudo było kupione) poprosiłem o odtworzenie paragonu - po paru minutach miałem kopię rachunku, która stała się podstawą do zareklamowania zabawki. dodam, że po 5 minutach wymieniono mi ją na nową - bez wad.
Jest to oczywiście przykład, ale tak to powinno funkcjonować. NIe zapominajcie, że to klient jest osobą uprzywilejowaną. Polecam lekturę ustawy o sprzedazy konsumenckiej - każdemu się przyda. A w sytuacjach ''ekstremalnych'' mamy różnych rzeczników, federacje, inspekcje - wielokrotnie samo postraszenie wystarczy.
A wydruk z karty płatniczej może im jedynie pomóc w ustaleniu o jaką transakcję chodzi!(czas, miejsce, rodzaj produktu).
MOje dziecko dostało w prezencie zabawkę. po tygodniu szlag ją trafił. postanowiłem ją zareklamować, ale żeby nie robić przykrości darczyńcy, poszedłem do sklepu sam(wiedziałem gdzie to cudo było kupione) poprosiłem o odtworzenie paragonu - po paru minutach miałem kopię rachunku, która stała się podstawą do zareklamowania zabawki. dodam, że po 5 minutach wymieniono mi ją na nową - bez wad.
Jest to oczywiście przykład, ale tak to powinno funkcjonować. NIe zapominajcie, że to klient jest osobą uprzywilejowaną. Polecam lekturę ustawy o sprzedazy konsumenckiej - każdemu się przyda. A w sytuacjach ''ekstremalnych'' mamy różnych rzeczników, federacje, inspekcje - wielokrotnie samo postraszenie wystarczy.