12-01-2007, 16:54
Kilka zdań na temat reklamacji butów w sklepie HI Mountain w Arkadii
data zakupu 10.X 2005
Model reichle Scout GTX
Generalnie buciki pierwszy raz trafily na gwarancje z powodu trzeszczącej podeszwy po ok miesiacu i zostaly wymienione bez problemu na nowe :)
Następnie okres gwarancji skonczył się 10.X.2006, a dnia 11.X.2006 buty zaczeły przemiękac na wyjezdzie w okolicy wszycia języka... no cóz pomyslalem trudno, but obliczony idealnie na gwarancję, juz po terminie tak wiec trudno trzeba kupic nowe buty. W poszukiwaniu nowych butów zapuscilem sie min do arkadii do sklepu HM. po rozmowie z panią kierowniczką sklepu padla decyzja '' pan przyniesie te buty zobaczymy co sie da zrobic'' bylo to juz ok 28 grudnia. Buty zanioslem nastepnego dnia i tyle, naprawic tego nie naprawią wymienic nie wymienia zreszta nie maja takiego obowiazku. dzisiaj w sklepie czekala na mnie przemila niespodzianka, Calkowicie nowe buty taki sam model, tylko w nowej wersji. Ucieszylem sie bardzo, jednak pomimo przyslania tego samego rzomiaru okazalo sie ze nowy model jest odrobinkę krótszy. Lekko zaniepokojony pytam sie pani za kasa czy da sie cos z tym fantem zrobic ... buty zostaly na miejscu wymienione na pol numeru większe. tak wiec podsumowując 200% satysfakcji.
Wielkie podziękowania dla:
KIEROWNICZKI SKLEPU HM ARKADIA za samoistne zaqinteresowanie się sprawą Po prostu suuuuuuuper podejscie
Dystrybutora firmy reichle za pozytywne zalatwienie sprawy mimo ze nie musieli , ot tak z dobrych checi :)
Milej pani za kasa i obslugi sklepu w dniu dzisajszym za zalatwienie sprawy z rozmiarem i mila obsługę.
TAK TRZYMAC!!!!
Bardzo zadowolony klieny :)
-------------------------------------------
odpisz 1% podatku pomóz realizowac marzenia
data zakupu 10.X 2005
Model reichle Scout GTX
Generalnie buciki pierwszy raz trafily na gwarancje z powodu trzeszczącej podeszwy po ok miesiacu i zostaly wymienione bez problemu na nowe :)
Następnie okres gwarancji skonczył się 10.X.2006, a dnia 11.X.2006 buty zaczeły przemiękac na wyjezdzie w okolicy wszycia języka... no cóz pomyslalem trudno, but obliczony idealnie na gwarancję, juz po terminie tak wiec trudno trzeba kupic nowe buty. W poszukiwaniu nowych butów zapuscilem sie min do arkadii do sklepu HM. po rozmowie z panią kierowniczką sklepu padla decyzja '' pan przyniesie te buty zobaczymy co sie da zrobic'' bylo to juz ok 28 grudnia. Buty zanioslem nastepnego dnia i tyle, naprawic tego nie naprawią wymienic nie wymienia zreszta nie maja takiego obowiazku. dzisiaj w sklepie czekala na mnie przemila niespodzianka, Calkowicie nowe buty taki sam model, tylko w nowej wersji. Ucieszylem sie bardzo, jednak pomimo przyslania tego samego rzomiaru okazalo sie ze nowy model jest odrobinkę krótszy. Lekko zaniepokojony pytam sie pani za kasa czy da sie cos z tym fantem zrobic ... buty zostaly na miejscu wymienione na pol numeru większe. tak wiec podsumowując 200% satysfakcji.
Wielkie podziękowania dla:
KIEROWNICZKI SKLEPU HM ARKADIA za samoistne zaqinteresowanie się sprawą Po prostu suuuuuuuper podejscie
Dystrybutora firmy reichle za pozytywne zalatwienie sprawy mimo ze nie musieli , ot tak z dobrych checi :)
Milej pani za kasa i obslugi sklepu w dniu dzisajszym za zalatwienie sprawy z rozmiarem i mila obsługę.
TAK TRZYMAC!!!!
Bardzo zadowolony klieny :)
-------------------------------------------
odpisz 1% podatku pomóz realizowac marzenia