28-11-2006, 18:30
Podstawowa sprawa to to że sprzedawca zwraca pieniądze tylko w sytuacj gdzie nie ma możliwości wywiązania się z naprawy lub wymiany, ale to nie znaczy ze jesteś bez szans . Musisz zachować dokument wcześniejszej reklamacji i naprawy , zgłoś następną o wymianę kiedy wymienione się rozlecą, to z doświadczenia mogę powiedzieć że masz silne podstawy do zwrotu pieniędzy w przypadku komplikacji poinformuj o możliwości powiadomienia Federacji Konsumenckiej lub Państwowej inspekcji Handlowej i bądz w tym konsekwentny. Dla sprzedawców bądz miły oni nie są nic winni , a poczują się lepiej kiedy nie odczują Twoich nerwów na sobie.Możesz jeszcze dać propozycję o wymianę na inny produkt w podobnej cenie lub trochę droższe, czasami opłaca się dodać parę groszy .Wszystko to musisz zrobić w kolejności i zbudować sobie podstawy prawne , bo jak trafisz na takiego mnie to będzie Ci ciężko.Chociaż jestem takim kimś to jednak rozumiem innych i tylko tych którzy dla miłości gór poświęcili wszystko.
Pozdrawiam i służę radą.
-------------------------------------------
jaco
Pozdrawiam i służę radą.
-------------------------------------------
jaco