08-08-2006, 08:49
słowo o miescu zakupu bucików i dystrybutorze Karrimora Buty kupiłem w sklepie horyzont (sieć www.e-horyzont.pl).
Obsługa miła, ale na tym się kończy. Próbowałem buty trzykrotnie (!!!) reklamować ze względu na zerową oddychalność i ich rozklejanie się. Konsument może skorzystać z dwóch rodzajów reklamacji: a) gwaranacyjnej (na podstawie gwarancji) - odpowiada producent b) niezgodność towaru z umową (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej) - odpowiada SPRZEDAWCA.
Niestety, ani sprzedawcy sklepu Horyzont, ani pracownicy jego centrali nie orientują się w prawie, w oparciu o które działa w Polsce sprzedaż konsumencka. Moje dwukrotne próby reklamacji na podstawie Niezgdoności Towaru z Umową spotkały się z murem niewiedzy i niezrozumieniem sklepu i centrali (Sklep nie przyjmuje do wiadomości swojej odpowiedzialności z tytułu NTzU, nawet o czymś takim nie słyszał!). Moje reklamacje, wbrew moim rządaniom traktowane były jako reklamacje gwarancyjne (czyli wobec producenta) - co oczywiści spotkało się z ich negatywnym rozpatrzeniem. Oprócz totalnej ignorancji wobec prawa sklep nie dotrzymuje także terminów odpowiedzi.
Słowem: noga użytkownika butów Karrimora ma być mokra od potu i jest to sytuacja normalna.
Nie polecam zakupów w Horyzoncie, bowiem późniejsze korzystanie z praw przyslugujących konsumentowi możliwe jest jedynie na drodze sądowej, jak z resztą powiedziano mi w centrali firmy.
Obsługa miła, ale na tym się kończy. Próbowałem buty trzykrotnie (!!!) reklamować ze względu na zerową oddychalność i ich rozklejanie się. Konsument może skorzystać z dwóch rodzajów reklamacji: a) gwaranacyjnej (na podstawie gwarancji) - odpowiada producent b) niezgodność towaru z umową (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej) - odpowiada SPRZEDAWCA.
Niestety, ani sprzedawcy sklepu Horyzont, ani pracownicy jego centrali nie orientują się w prawie, w oparciu o które działa w Polsce sprzedaż konsumencka. Moje dwukrotne próby reklamacji na podstawie Niezgdoności Towaru z Umową spotkały się z murem niewiedzy i niezrozumieniem sklepu i centrali (Sklep nie przyjmuje do wiadomości swojej odpowiedzialności z tytułu NTzU, nawet o czymś takim nie słyszał!). Moje reklamacje, wbrew moim rządaniom traktowane były jako reklamacje gwarancyjne (czyli wobec producenta) - co oczywiści spotkało się z ich negatywnym rozpatrzeniem. Oprócz totalnej ignorancji wobec prawa sklep nie dotrzymuje także terminów odpowiedzi.
Słowem: noga użytkownika butów Karrimora ma być mokra od potu i jest to sytuacja normalna.
Nie polecam zakupów w Horyzoncie, bowiem późniejsze korzystanie z praw przyslugujących konsumentowi możliwe jest jedynie na drodze sądowej, jak z resztą powiedziano mi w centrali firmy.