02-06-2006, 13:24
Roger; może odpowiedz nie była za dobrze napisana… ale osoba która to pisala chciala napisac to co wlasciwie sam sformulowales czyli, ze zaciagniecia powstaly prawdopodobnie od bardzo twardego zarostu. Ponieważ nigdy nie ma się pewnosci jak dana rzecz była uzywana… pisze się bardziej ogólnie… Trzeba zadac sobie pytanie czy ten material jest wystarczajaco mocny? Wg 99% uzytkownikow , nas i producenta jest wystarczajaco mocny (model jest chyba od 4 lat na rynku). Takie reklamacje nie sa zapewne proste i możesz być sfrustrowany ale ze strony producenta czasami trudno zapobiec wszelkim takim problemom jak; lekkie zaciaganie się materialu w strefie zarostu od wewnatrz, wychodzenia puchu, wystarczajacej nieprzemakalnosci jak na kurtke puchowa. W tej kurtce udalo się np. poradzic z duzo wiekszym problemem . Mam tu na mysli wychodzenie puchu . Roger wg mojego doswiadczenia masz kurtke z ktorej do 4x mniej wychodzi puchu w stosunku do modeli innych firm często drozszych o 200-300. Możesz mi podeslac na priva zdjecie tego miejsca darek.sPAWIANfam.gda.pl
Roger....; 1. Podejscie do reklamacji staramy się mieć normalne…a może bym powiedzial nienormalne. Jako horyzont potrafilismy uznawac reklamacje które nie były uznawane przez importera. Miedzy innymi zakonczylismy wspolprace z firma która importuje sprzet turystyczny która nie uznawala zasadnych reklamacji. Może i teraz zmienili podejscie ale nas mocno do siebie zniechecili. Często uznajemy reklamacje które rzeczoznawcy potrafiliby odrzucic lub odrzucaja!!!
Przykład z ostatniej chwili; Dokladnie w tym okresie postawilismy na ostrzu noza nasza wspolprace z jednym z importerow butow, bo nie chce uznac reklamacji klienta która wg nas jest sluszna. Tzn my ta reklamacje uznalismy (klient dostal pieniadze) a my walczymy i nie wiem co bedzie dalej moze nie uznaja nam reklamacji i bedziemy w plecy 500 zl :(. Tak kiedys bylo z 1 firma do tej pory wisza nam z ok 800 zl za reklamacje ktore my uznalismy a oni nie.
Żeby było jasne kurtka puchowa fjorda w 100% zostala wyprodukowana w Polsce przez specjalistyczna firme, która ja i wiekszosc z was by zaliczyla do grona najlepszych firm tej branzy w Polsce i na swiecie, i jest wsrod 3 pierwszych wymienionych przez sasqa (w innym watku) a on wie co pisze bo pracuje w Pajaku który tez produkuje kurtki puchowe :)
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl
Roger....; 1. Podejscie do reklamacji staramy się mieć normalne…a może bym powiedzial nienormalne. Jako horyzont potrafilismy uznawac reklamacje które nie były uznawane przez importera. Miedzy innymi zakonczylismy wspolprace z firma która importuje sprzet turystyczny która nie uznawala zasadnych reklamacji. Może i teraz zmienili podejscie ale nas mocno do siebie zniechecili. Często uznajemy reklamacje które rzeczoznawcy potrafiliby odrzucic lub odrzucaja!!!
Przykład z ostatniej chwili; Dokladnie w tym okresie postawilismy na ostrzu noza nasza wspolprace z jednym z importerow butow, bo nie chce uznac reklamacji klienta która wg nas jest sluszna. Tzn my ta reklamacje uznalismy (klient dostal pieniadze) a my walczymy i nie wiem co bedzie dalej moze nie uznaja nam reklamacji i bedziemy w plecy 500 zl :(. Tak kiedys bylo z 1 firma do tej pory wisza nam z ok 800 zl za reklamacje ktore my uznalismy a oni nie.
Żeby było jasne kurtka puchowa fjorda w 100% zostala wyprodukowana w Polsce przez specjalistyczna firme, która ja i wiekszosc z was by zaliczyla do grona najlepszych firm tej branzy w Polsce i na swiecie, i jest wsrod 3 pierwszych wymienionych przez sasqa (w innym watku) a on wie co pisze bo pracuje w Pajaku który tez produkuje kurtki puchowe :)
-------------------------------------------
darek e-horyzont.pl