06-05-2006, 20:43
ciąg dalszy reklamacji Bergsona Ridge
złożyłam reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (sklep wysłał to do producenta-dystrybutora) i.......wymienili mi kurtkę na nową. nowa kurtka ma metki, ale metka gwarancyjna jest pusta-nikt jej nie wypełnił-ani sklep, ani producent, który wymienił mi kurtkę (w pierwszej kurtce gwarancję wypełnił sklep).
spytałam się sprzedawcy o gwarancję, a On mi na to, że teraz gwarancję przejmuje producent-dystrybutor, bo On mi daje nową kurtkę.data gwarancji liczy się od odbioru kurtki, czy coś takiego. czy tak jest z gwarancją? jakieś to poplątane.
złożyłam reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (sklep wysłał to do producenta-dystrybutora) i.......wymienili mi kurtkę na nową. nowa kurtka ma metki, ale metka gwarancyjna jest pusta-nikt jej nie wypełnił-ani sklep, ani producent, który wymienił mi kurtkę (w pierwszej kurtce gwarancję wypełnił sklep).
spytałam się sprzedawcy o gwarancję, a On mi na to, że teraz gwarancję przejmuje producent-dystrybutor, bo On mi daje nową kurtkę.data gwarancji liczy się od odbioru kurtki, czy coś takiego. czy tak jest z gwarancją? jakieś to poplątane.