04-05-2006, 13:49
Szczegóły reklamacji coleman f1 lite.
Palnik szlag trafił przy pierwszym użyciu na Babiej. Nie wiem do tej chwili z jakiego powodu. Przed wrzeniem wody ogień zgasł. Początkowo sądziłem że to problem użycia gazu na mrozie (opisywany na forum). Okazało się jednak że palnik spiekł się od wysokiej temperatury i dodatkowo wytopił zawór w kartuszu (pisałem też o tej reklamacji w Polarsporcie - wybieram się do nich przeprosić i zapłacić za niesłusznie wycyganiony nowy kartusz). Pamiętnego ranka trochę wiało na górze, ale bez przesady. Palnik osłoniłem, ale nie szczelnie więc przy minus 5-7 nie powinno się nic dziać. Tym bardziej że pomimo osłony wiatr targał płomieniem.
8a początkowo odpisał, że nie uznają reklamacji, ponieważ nie wolno osłaniać palnika. Po kilku dniach napisali że mają drugą reklamację więc moją rozpatrzą ponownie. I w końcu uznali ją.
Przy okazji odsyłania palnika (proponowali możliwość wyboru - m.in. MSR) poprosiłem o instrukcję po polsku do niego, gdyż nie było jej przy zakupie, a ja nie muszę być poliglotą (wydaje mi się że to też była by podstawa do reklamowania awarii spowodowanej osłonięciem palnika). Jak dostanę nowy palnik będę na niego uważał. Nie chciałem innego, bo jest b. mały (2-częściowy), lekki i b.mocny. Kupiłem w promocji.
-------------------------------------------
smog wawelski
Palnik szlag trafił przy pierwszym użyciu na Babiej. Nie wiem do tej chwili z jakiego powodu. Przed wrzeniem wody ogień zgasł. Początkowo sądziłem że to problem użycia gazu na mrozie (opisywany na forum). Okazało się jednak że palnik spiekł się od wysokiej temperatury i dodatkowo wytopił zawór w kartuszu (pisałem też o tej reklamacji w Polarsporcie - wybieram się do nich przeprosić i zapłacić za niesłusznie wycyganiony nowy kartusz). Pamiętnego ranka trochę wiało na górze, ale bez przesady. Palnik osłoniłem, ale nie szczelnie więc przy minus 5-7 nie powinno się nic dziać. Tym bardziej że pomimo osłony wiatr targał płomieniem.
8a początkowo odpisał, że nie uznają reklamacji, ponieważ nie wolno osłaniać palnika. Po kilku dniach napisali że mają drugą reklamację więc moją rozpatrzą ponownie. I w końcu uznali ją.
Przy okazji odsyłania palnika (proponowali możliwość wyboru - m.in. MSR) poprosiłem o instrukcję po polsku do niego, gdyż nie było jej przy zakupie, a ja nie muszę być poliglotą (wydaje mi się że to też była by podstawa do reklamowania awarii spowodowanej osłonięciem palnika). Jak dostanę nowy palnik będę na niego uważał. Nie chciałem innego, bo jest b. mały (2-częściowy), lekki i b.mocny. Kupiłem w promocji.
-------------------------------------------
smog wawelski