23-03-2006, 14:22
do niki
Jeśli na paragonie masz napisane, że nie masz prawa zwracac towaru, ani wymieniac na nowy, a nie będą chcieli z Tobą rozmawiać i będą brnęli w zaparte, postrasz ich PIH-em i UOKiK. Taka informacja może wprowadzać w błąd klientów (Ciebie wprowadziła) i jest niezgodna z prawem cywilnym - nie wolno im ograniczać Twoich praw ani zamieszczać informacji sugerujących, że nie masz prawa z nich korzystać! Jesteś konsumentem, a nie prawnikiem i dla Ciebie nie ma różnicy pomiędzy zwrotem, wymianą towaru a reklamacją (zwrot i wymiana to jedne z form dochodzenia swoich uprawnień w tym zakresie)Grzywna za to elegancka powinna być, a jak nawet nie to nikt nie chce nalotu PIH-u.
Powodzenia
Jeśli na paragonie masz napisane, że nie masz prawa zwracac towaru, ani wymieniac na nowy, a nie będą chcieli z Tobą rozmawiać i będą brnęli w zaparte, postrasz ich PIH-em i UOKiK. Taka informacja może wprowadzać w błąd klientów (Ciebie wprowadziła) i jest niezgodna z prawem cywilnym - nie wolno im ograniczać Twoich praw ani zamieszczać informacji sugerujących, że nie masz prawa z nich korzystać! Jesteś konsumentem, a nie prawnikiem i dla Ciebie nie ma różnicy pomiędzy zwrotem, wymianą towaru a reklamacją (zwrot i wymiana to jedne z form dochodzenia swoich uprawnień w tym zakresie)Grzywna za to elegancka powinna być, a jak nawet nie to nikt nie chce nalotu PIH-u.
Powodzenia