22-12-2005, 22:33
No ja miałem raczej niemiłe doświadczenie z serwisem gwarancyjnym Karrimora. W użytkowanych przeze mnie bucikach tej firmy mianowicie KSB Taifun Low puściła nitka na szyciu . Zaniosłem je do reklamacji i postanowiłem przy okazji (za radą sprzedawcy) zgłosić także do naprawy przetartą siateczkę na zapiętkach w obu butach. Sprzedawca zapewniał że na pewno to naprawią. Na buty czekałem jakieś 3 tygodnie i po tym okresie udałem się wesoło po odbiór. Jakież było moje zdziwienie gdy przeczytałem informacje o odrzuceniu reklamacji. Szew naprawili, to fakt. Ale zapiętków już nie!! I dostałem całą stronę uzasadnienia napisanego przez rzeczoznawcę, że niby po śladach sznurówek i oznakach zużycia butów odkrył że nie były one sznurowane. Ciekawe to bardzo, bo odkąd pamiętam buty sznurowałem zawsze i to mocno (która to już para sznurówek poszła to nie liczę....). Nie miałem zdrowia użerać się z serwisem i dałem sobie spokój, ale raczej nie kupię już żadnej rzeczy Karrimora, jeśli nie mieli oni już naprawdę resztek przyzwoitości by chociaż zakleić te zapiętki (chyba rzeczoznawca więcej kosztuje niż taka drobna naprawa ale cóż....).
Pozdrawiam
-------------------------------------------
kaper
Pozdrawiam
-------------------------------------------
kaper