28-09-2005, 17:31
Dzisiaj mój szwagier chciał zareklamować w sklepie HiM, plecak Campo, kupiony jeszcze z logo Alpin's. I jakież zdziwienie spotkało go, kiedy ''szanowna pani ekspedientka'' mu na to, że nie może przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego, bo to jest stary model z logo Alpin's, a nie z nowych HiM, a one miały tylko 1 rok gwarancji. Co ciekawe to ona już wydała opinię, bo tak jest i koniec, nie chciała pofatygować się nawet spisać dokumentu do centrali HiM. Poza tym powiedziała, że tak kazał jej robić szef- tradycyjna wymówka. Dopiero po pewnych argumentach moich, zdecydowała się przyjąć zgłoszenie reklamacyjne. Wszystko to działo się przez telefon z moim szwagrem, bo ona nawet nie chciała ze mną rozmawiać. Dla sieci
Hi Mountain, sklep w Lublinie na Świętoduskiej Skaut, który jak wiem nie jest to własność HiMountain, jest to duży minus na tak duze miasto. Mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni.
-------------------------------------------
tytus
Hi Mountain, sklep w Lublinie na Świętoduskiej Skaut, który jak wiem nie jest to własność HiMountain, jest to duży minus na tak duze miasto. Mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni.
-------------------------------------------
tytus