13-09-2005, 09:31
josior- W przypadku gwarancji za buty odpowiada producent - to on naprawia, wymienia i zwraca kase. W tym przypadku tak jest ponieważ reklamacja została wysłana do producenta i to on nam dał odpowiedź.
Mam wrazenie że nie odróżniasz róznicy między producentem a dystrybutorem. Chyba że odpowiedź nadeszła z Itali. A to wtedy przepraszam:-)
To, czy reklamacja nie zostaje uznana z gwarancji czy z tytułu niezgodności z umową jest dla sprzedawcy obojętne - i tak pieniądze oddaje dystrybutor. Sprzedawca odpowiada tylko prawnie przed klientem. Nie wiem skąd wzięły Ci te wiadomoścci o tych terminach itp - ale są całkowice nieprawdziwe.
-------------------------------------------
Corto
Mam wrazenie że nie odróżniasz róznicy między producentem a dystrybutorem. Chyba że odpowiedź nadeszła z Itali. A to wtedy przepraszam:-)
To, czy reklamacja nie zostaje uznana z gwarancji czy z tytułu niezgodności z umową jest dla sprzedawcy obojętne - i tak pieniądze oddaje dystrybutor. Sprzedawca odpowiada tylko prawnie przed klientem. Nie wiem skąd wzięły Ci te wiadomoścci o tych terminach itp - ale są całkowice nieprawdziwe.
-------------------------------------------
Corto