11-07-2005, 19:00
Jeszcze może słówko bo nieprecyzyjnie napisałem to co chciałem napisać - masz racje Doczu, ze sklep czy dystrybutor z samą kartą gwarancyjną musi przyjąć reklamację, ponieważ jest to dowód zakupu. Jednak jeżeli w karcie gwarancyjnej jest napisane, że musisz mieć paragon - to nie skorzysta sie z gwarancji - tylko ze ''zgodości z umową''.
Klientowi problem pojawi się w momencie, kiedy reklamacja zostanie uznana i sprzedawca będzie musiał zwrócić gotówkę (bo nie można naprawić czy wymienić na nowy). Bez paragonu nie można go to tego zmusić.
Co do paragonów - nie chce mi sie wierzyć, że paragon po dwóch czy trzech miesiącach leżenia w szufladzie jest nieczytelny. Musi być nszony w porfelu itp żeby stałs ie tak szybko nieczytelny.
-------------------------------------------
Corso
Klientowi problem pojawi się w momencie, kiedy reklamacja zostanie uznana i sprzedawca będzie musiał zwrócić gotówkę (bo nie można naprawić czy wymienić na nowy). Bez paragonu nie można go to tego zmusić.
Co do paragonów - nie chce mi sie wierzyć, że paragon po dwóch czy trzech miesiącach leżenia w szufladzie jest nieczytelny. Musi być nszony w porfelu itp żeby stałs ie tak szybko nieczytelny.
-------------------------------------------
Corso