10-06-2005, 14:05
kardii - tak pytałem Ciebie, bo gdybyś pisał źle o danym dystrybutorze, że olewa klientów, a za podstawę reklamacji byś uznał coś w stylu strzępiacej się sznurówki, to nie byłyby to miarodajne relacje.
Ale widzę, że oczekiwana odpowiedź już sie pojawiła i wszystko wiem.
Co do spadku jakości, 6 lat temu kupiłem treki Salomona (za poprzedniego właściciela) i chodziłem w nich ponad 4. Nigdy żadnego odciska nie miałem, wystawiane były na ciężkie próby i nawet w nich w rzece lądowałem. W zeszłym roku kupując buty oczywiście wybrałem sie do sklepu Salomona i jakież było moje zdziwienie, kiedy sam sprzedawca opisał mi zmiany jakie zaszły i jak negatywnie wpłynęły na jakość. Dziwię mu się, bo w końcu stracił klienta, ale swoja drogą jestem wdzięczny.
Ale widzę, że oczekiwana odpowiedź już sie pojawiła i wszystko wiem.
Co do spadku jakości, 6 lat temu kupiłem treki Salomona (za poprzedniego właściciela) i chodziłem w nich ponad 4. Nigdy żadnego odciska nie miałem, wystawiane były na ciężkie próby i nawet w nich w rzece lądowałem. W zeszłym roku kupując buty oczywiście wybrałem sie do sklepu Salomona i jakież było moje zdziwienie, kiedy sam sprzedawca opisał mi zmiany jakie zaszły i jak negatywnie wpłynęły na jakość. Dziwię mu się, bo w końcu stracił klienta, ale swoja drogą jestem wdzięczny.