09-06-2005, 18:16
Znowu Ja .Na poczatku chciałbym zaznaczyć ze zostałem źle zrozumiany;sklep 8a przy mojej pierwszej reklamacji odpowiedział na email w jakies 2 godziny i forma tego mailu nastawiła mnie do firmy pozytywnie (poprawia stosunek do sklepu) odrazu dostałem namiary dystrybutora i wszystkie informacje dotyczące reklamacji.
Przy drugiej reklamacji odpowiedź dostałem po 2 dniach i była to formulka w stylu prosimy wysłac buty z opisem wad do nas lub dystrybutora.
Dystrybutor jest w wawie wiec byłem już 2 raz osobiscie u nich i pełne pozytywne zaskoczenie pan który mnie obsugiwał poznał mnie od razu jak powiedziałem co sie stało to bez otwierania kartonu z butami powiedział że na miejscu wymieni mi je na nowe i po paru minutach wyszedłem z nowiutkimi bucikami to sie nazywa dystrybutor a nie jakieś sciemy że but po miesiacu sam sie rozwala bo go zbyt intensywnie używamy
-------------------------------------------
Sorry za orty i literówki
Przy drugiej reklamacji odpowiedź dostałem po 2 dniach i była to formulka w stylu prosimy wysłac buty z opisem wad do nas lub dystrybutora.
Dystrybutor jest w wawie wiec byłem już 2 raz osobiscie u nich i pełne pozytywne zaskoczenie pan który mnie obsugiwał poznał mnie od razu jak powiedziałem co sie stało to bez otwierania kartonu z butami powiedział że na miejscu wymieni mi je na nowe i po paru minutach wyszedłem z nowiutkimi bucikami to sie nazywa dystrybutor a nie jakieś sciemy że but po miesiacu sam sie rozwala bo go zbyt intensywnie używamy
-------------------------------------------
Sorry za orty i literówki