08-06-2005, 16:17
No. Ja już jestem po rozpatrzeniu gwarancji w sklepie HiM na 3 maja.
Otrzymałem nowe spodnie. Wprawdzie rozważałem zwrot gotówki, jednak otrzymałem propozycję wymiany towaru na nowy. Taki tez otrzymałem. Wprawdzie nie wiem skąd nagła zmiana stanowiska HiM, bo w piątek moja reklamacja miała status ''odrzucona'', jednak jestem kontent z takiego załatwienia sprawy. Niestety nie moge tego samego powiedzieć o czasie realizacji. Przeciez mozna by zaoszczędziś nerwów sobie oraz klientowi i nieco sumienniej przestrzegac terminów rozpatrywania gwarancji. Wówczas klient jest zadowolony, i drugi raz towar kupi tu a nie gdzie indziej, bo wie, że zostanie potraktowany powaznie, oraz będzie pewien, że jak coś z towarem się stanie, nie zostanie sam na lodzie. No ale naszym sklepom (zresztą nie tylko HiM, a chyba wszystkim) daleko jeszcze do takiego toku przywiązywania klienta do marki.
-------------------------------------------
www.doczu.tk
Otrzymałem nowe spodnie. Wprawdzie rozważałem zwrot gotówki, jednak otrzymałem propozycję wymiany towaru na nowy. Taki tez otrzymałem. Wprawdzie nie wiem skąd nagła zmiana stanowiska HiM, bo w piątek moja reklamacja miała status ''odrzucona'', jednak jestem kontent z takiego załatwienia sprawy. Niestety nie moge tego samego powiedzieć o czasie realizacji. Przeciez mozna by zaoszczędziś nerwów sobie oraz klientowi i nieco sumienniej przestrzegac terminów rozpatrywania gwarancji. Wówczas klient jest zadowolony, i drugi raz towar kupi tu a nie gdzie indziej, bo wie, że zostanie potraktowany powaznie, oraz będzie pewien, że jak coś z towarem się stanie, nie zostanie sam na lodzie. No ale naszym sklepom (zresztą nie tylko HiM, a chyba wszystkim) daleko jeszcze do takiego toku przywiązywania klienta do marki.
-------------------------------------------
www.doczu.tk