27-03-2008, 11:02
Tak tylko z Husky ''pewne klopoty'' miał Rumcajs :))
Kłopoty można mieć z każdym produktem każdego wytwórcy. Wtedy właśnie ważna jest sprawność serwisu pogwarancyjnego.
Tutaj i na poprzednich stronach chłopaki szukają dobrego namiotu. Jest też opinia wzmiankowanego Rumcajsa o Husky:
http://www.forum.outdoor.org.pl/namioty_...1.135.html
P.S
Spinless - dyskusja z Tobą to prawdziwa przyjemność - piszę to całkowicie serio. Taki w końcu jest sens forów dyskusyjnych. Wydaje mi się jednak, że zaczynamy kręcić się w kółko, nie wnosząc nic nowego.
Każdy kto będzie chciał coś tam z tego wyciągnie :)
---
Edytowany: 2008-03-27 11:09:53
-------------------------------------------
cześć i czołem
Kłopoty można mieć z każdym produktem każdego wytwórcy. Wtedy właśnie ważna jest sprawność serwisu pogwarancyjnego.
Tutaj i na poprzednich stronach chłopaki szukają dobrego namiotu. Jest też opinia wzmiankowanego Rumcajsa o Husky:
http://www.forum.outdoor.org.pl/namioty_...1.135.html
P.S
Spinless - dyskusja z Tobą to prawdziwa przyjemność - piszę to całkowicie serio. Taki w końcu jest sens forów dyskusyjnych. Wydaje mi się jednak, że zaczynamy kręcić się w kółko, nie wnosząc nic nowego.
Każdy kto będzie chciał coś tam z tego wyciągnie :)
---
Edytowany: 2008-03-27 11:09:53
-------------------------------------------
cześć i czołem