10-11-2017, 21:20
W czym problem? Napisałem powyżej. Człowieku.
Piotr został potraktowany dokładnie tak, jak ja to opisuję, że producent postąpi. Kto go tak ptoraktował? Producent. A Wy mi piszecie, że nie mam racji, bo producent przecież daje gwarancje. Zdecydujcie się wiec, co jest zgodne z rzeczywistością - to co się dzieje, czy to co Wam się wydaje.
Pomijając fakt, że TA firma, to nie producent - ale rozumiem, że różnicy nie widzisz. Wiec poproś ich, lub dowolny sklep o warunki gwarancji. Zobaczymy co dostaniesz.
I zobaczysz, gdzie problem :-)
Meidl robi z Was wała, a wy go jeszcze bronicie i udowadniacie, że wcale nie jest tak jak Piotr opisuje (bo do tego się to sprowadza).
PS. Jadę w góry rano. Nie wiem czy będę miał ochotę dyskutować, jak nie zobaczę przepisów które udowadniają wasze teorie o oboowiązkowej gwarancji producenta :-)
---
Edytowany: 2017-11-10 21:54:25
-------------------------------------------
Jurek
Piotr został potraktowany dokładnie tak, jak ja to opisuję, że producent postąpi. Kto go tak ptoraktował? Producent. A Wy mi piszecie, że nie mam racji, bo producent przecież daje gwarancje. Zdecydujcie się wiec, co jest zgodne z rzeczywistością - to co się dzieje, czy to co Wam się wydaje.
Pomijając fakt, że TA firma, to nie producent - ale rozumiem, że różnicy nie widzisz. Wiec poproś ich, lub dowolny sklep o warunki gwarancji. Zobaczymy co dostaniesz.
I zobaczysz, gdzie problem :-)
Meidl robi z Was wała, a wy go jeszcze bronicie i udowadniacie, że wcale nie jest tak jak Piotr opisuje (bo do tego się to sprowadza).
PS. Jadę w góry rano. Nie wiem czy będę miał ochotę dyskutować, jak nie zobaczę przepisów które udowadniają wasze teorie o oboowiązkowej gwarancji producenta :-)
---
Edytowany: 2017-11-10 21:54:25
-------------------------------------------
Jurek